“Laat je inspireren naar datgene wat je drijft, zodat je succesvol, gelukkig en gezond wordt én blijft.”

“Ik kan niet anders dan… enthousiasmeren, een positieve bijdrage leveren, vooruit helpen, positief beïnvloeden, delen en zaaien, levens verrijken.”

-Margarita Gonzalez-

Stichting Empower Yourself (SEY) is een stichting, die het gedachtegoed, de levensvisie én het enthousiasme van Margarita González Saavedra leeft. Jarenlange ervaring met minderheden en zelf ook behoorlijk uitgedaagd om als Chileense haar plek in de Nederlandse samenleving te veroveren, heeft geresulteerd in Stichting Empower Yourself!

Met een breed pallet aan ervaringen en ideeën gaat de stichting zich inzetten voor het welzijn van anderen. Met de overtuiging dat iedereen talenten heeft, en dat die er zijn om ontwikkeld en voor de samenleving ingezet te worden, motiveert Stichting Empower Yourself mensen te laten geloven in eigen talenten en kwaliteiten. Kortom: mensen empoweren!