Ik heb interesse in jullie project. Wat kan ik nu het beste doen?

Wat leuk dat je interesse hebt! Op dit moment staan we in de startblokken om te beginnen met het project. Helaas kan je je hiervoor niet meer aanmelden. Wel start in september het tweede project. Heb je hier interesse in? Stuur een mail naar info@stichtingempoweryourself.com en wij sturen je alle informatie.

Ik heb interesse in het doen van vrijwilligerswerk voor Stichting Empower Yourself, is dat mogelijk?

We staan altijd open voor nieuwe vrijwillige krachten die ons team willen versterken. Op dit hebben we volop vacatures. Misschien staat er één tussen voor jou.
Staat er geen passende vacature voor jou bij, maar heb je een ander leuk idee wat jij voor ons kan doen? Stuur een mail met je motivatie en voorstel naar info@stichtingempoweryourself.com of vul het contactformulier op onze website in. Binnen 2 werkdagen krijg je reactie van ons.

Ik ben op zoek naar een participatiebaan, kan ik bij jullie terecht?

Jazeker! Wij hebben diverse vacatures die ook als participatiebaan kunnen worden ingevuld.

Waar zit het kantoor van Stichting Empower Yourself? En zijn jullie makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer?

Ons kantoor is in Haren, Beatrixlaan 1, 9752 LN. We zijn heel goed bereikbaar met het OV. Kom je met de bus (lijn 50), dan kan je uitstappen bij bushalte Julianalaan te Haren. Vanaf daar is het zo’n 3 minuten lopen naar ons kantoor.