Ik heb interesse in jullie ICT-Empowerment project. Wat kan ik nu het beste doen?

Wat leuk dat je interesse hebt! Bij belangstelling: stuur een mail naar info@stichtingempoweryourself.com en wij sturen je alle informatie. De werving start op 7 mei 2019, op 3 juni 2019 houden wij een voorlichtingsdag (tijdstip volgt nog). Van 4 juni tot en met 20 juni 2019 worden de intakegesprekken en de assessments gehouden. De leergang start op 26 augustus 2019.

Ik heb interesse in het doen van vrijwilligerswerk voor Stichting Empower Yourself, is dat mogelijk?

We staan altijd open voor nieuwe vrijwillige krachten die ons team willen versterken.

Op dit hebben we geen vacatures, maar heb je zelf een leuk idee wat jij voor ons kunt betekenen? Stuur een mail met je motivatie en voorstel naar info@stichtingempoweryourself.com of vul het contactformulier op onze website in. Binnen 2 werkdagen krijg je van ons een reactie.

Ik ben op zoek naar een participatiebaan, kan ik bij jullie terecht?

Jazeker!  Zullen we bij een kennismakingsgesprek kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen? Stuur een mail naar info@stichtingempoweryourself.com of vul het contactformulier op onze website in. Binnen 2 werkdagen krijg je van ons een reactie.

Waar zit het kantoor van Stichting Empower Yourself? En zijn jullie makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer?

Ons kantoor is in Haren, Beatrixlaan 1, 9752 LN. We zijn heel goed bereikbaar met het OV. Kom je met de bus (lijn 50)? Dan kun je uitstappen bij bushalte Julianalaan. Vanaf daar is het zo’n 3 minuten lopen naar ons kantoor.